Herkese hayırlı geceler dilerim. sitem için adsense onayı geldi. Askerlik görevimi yapacağımdan dolayı ilgilenemeyecegim. Bu süreçte merak ettiğim sey adsense de biriken parayı maksimum kaç ay bekletebiliyoruz çekmeden ?