Yaklaşık 2 ay önce kurduğum web siteme adsense onayı 2 saat önce geldi. Daha önce 3 kez red yemiştim. 4. de onay geldi. Buradan açtığım konularda bana yardımcı olan herkese teşekkür ederim.

Onay almak isteyen arkadaşlara bir öneride bulunmak istiyorum. Eğer web siteniz red yediyse ve tam nedenini bilmiyorsanız sitenizi ezoice ekleyin. Ordan sitenizin eksik bir yanı varsa size tam bilgi veriyorlar. Sitemi bugün ezoice ekledim 10 dk icinde red yedim nedeni bir tane kategorimde içerik yoktu. Daha sonra onu düzeltip tekrar onaya gonderdim 21.30 da onay geldi. 21.40 da ise adsense onayı geldi. Bu bir tavsiyedir denediğim için eklemek istedim.

Umarım adsenseden ban yemeden yoluma devam ederim. Herkese hayırlı geceler dilerim.