Ben Çankırı hanım Vanlı çok şükür aile ile alakalı sorun yok başta ön yargı oluşacak tabi ama senin karakterin onlara olan saygın ön yargıyı bitirecek bu nereli olduğumuzla alakası yok kim olursan ol her ailede olur bu 3 yıldır evliyim ilk 2 yıl zor geçti çok farklı bir hayattan geçiş yapıyorsun aile evi gibi değil evlilik aile büyüklerimiz biz erkekleri pohpohlayarak büyüttüğü için suanki dönem kızlarıyla o hayatı yaşamak zor. Sevgililik dönemi hoştur gezersin tozarsin ama evlenince çok farklı olacak , çok şükür benim evliliğim duzene girdi ve ben mutluyum eşimin ailesini kendi annem babam gibi görüyorum onlarda beni kendi evladı gibi görüyor o yüzden nasıl davranırsanız öyle karşılık bulursunuz