Ben Türküm. Hatta Avşar Türkmeniyim. Eşim de Kürt. Oyle Kültür farkı felan da yok kardesim. Ikimiz de Anadolu insanlariyiz. Aynı kültürümüz. Hatta kardesimin eşi de Kürt. Degisen birsey yok. Birinizin ailesi ülkücü iken digerinizin ailesi plk sempatizanı olmadigi surece aileler de gayet iyi anlaşır. Ama yani aileler çok anlaşamasa nolcak. Onlar degil siz ayni evde yaşayacaksiniz. Aslolan köken degil karakterdir.