ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu taktiği yemiyorlar diye biliyorum.Mobilde kampanya ne çıkarsa onu verebiliyoruz diyorlar.Şu anda vodafone kullanıyorum forumdan yaptırmıştım 25 GB + Sosyal medya + video + vodafone konuşma sınırsız diğer hatlar 3000 Dk 110 lira ödüyorum.Sözleşme 3 aya bitiyor en ucuz 350 TL çıkıyor fatura bakalım ne yapacağımı şaşırdım bende.
Yapıyorlar hocam deneyin. Daha geçenlerde yaptım. her sene, hem ailemin hemde kendi hattımı bu şekilde yeniliyorum ben.