Çekim olarak Türkcellin altyapısını kullanıyor. Sadece bazı bankaların sms'leri gelmiyor ama o sorunu da her geçen gün çözüyorlar. Bir de iPhone'lerde imessenger kullanılmıyor sanırım
Netgsmden memnun musunuz bende geçmeyi düşünüyorum ama geçiş biraz uzun sürüyormuş sanırım