Tebrik ediyoruz. Maşallah.
Olaya biraz uzağım. Ama gördüğüm kadarıyla Hollanda da ineklere
yapılanı ülkemizde tavuklara yapmışsınız. Umarım çok güzel gelişmelere
vesile olur. Başarılarınızın devamını dilerim
teşekkür ederim,sadece hobi ve genetik amaçlı besliyoruz tabi fazlasını sahiplendirme yapiyoruz.. sağolun..