İlk kurulumda Null kurulum yapmıştım sonrasında, orjinal ile değiştirdim. İlk kurulumda Null olmasına rağmen böyle bir yavaşlık olmuyordu, gayet hızlıydı. Tahmin ettiğim sunucu şişmiş durumda olması ve sağdece sql sunucu şişik. Php ile çalışan site giriş alanında da bir tık yavaşlık var. Hosting taraflı olması muhtemel diye düşünüyorum. Tema olarak orjinal kendi temasını kullanıyorum "twenty-one". Siteye bakmak isterseniz özelden gönderiyorum.