benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler.
Hosting sağladığım firmam tanınan bir firma ve premium paketleri kullanıyor aslında ama söylediğiniz gibi hosting den olabilir. Her ne kadar iyi olursa olsun paylaşımlı sonuçta.
Rica ederim ne demek.

Bilemiyorum belki sizin yapılandırmanızdan, modüllerden veya temadan kaynaklı bir yavaşlık vardır.
Yoksa dediğim gibi whmcs'de bir şey yok 100 mb'lik bir script. Anlık yüzlerce binlerce işlem yapılmıyorsa hadi hiç olmadı 2 GB RAM paylaşımlıda da çok rahat çalışması lazım. Dediğim gibi yapılandırmadan, modülden veya kurulumdan vs. kaynaklı bir sorun da olabilir. Bir de mutlaka güncel kullanın sağda solda satılan lisansları almayın w*rezden uzak durun.