Madem evin 2. aracı olacak,

https://www.sahibinden.com/volkswagen-eos

1.5 yıl a yakın bindim, çok memnundum. Hem sunroof hem cam tavan hem cabrio. Hepsi bir arada bir araç. Bu hayatta bi cabrion olacak hacıı