GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen başka şehir adamında özel plakası varmış mesela, bizimki boşa düşecek çok değişik durum. Bi motor falan alıp takmak lazım ozaman vermek istemiyorum çünkü
özel plakayi. Aldıktan sonra arabaya takmazsan eğer yıllık vergisini ödeyerek istediğin kadar üzerinde tutabilirsin

ama aracin üzerinde ise alamazsin değişiklik yaparsan eğer plakan trafiğe yeniden düşer tekrardan bağiş yaparak alabilirsin anca bende ayni şekilde özel plaka alacaktim üzerinde tutarsin ama plaka satişini sadece trafik müdürlüğü yapabilir