Araçsız şahıs olarak tutamaz genellikle bu tarz plakalar zaten muamelecilerin elinde, tutacaksa da demin bahsettiğin gibi 20-30 bin liralık bir hurda alıp onun üzerinde tutuyorlar

Tabi içeriden çok kuvvetli bağlantın olursa iş değişir biliyorsun zaten devlette işleyişi ama buraya konu açtığına göre olmadığını varsayıyorum.
Ben sürekli plakamı tuttuğum için sistemin işleyişini iyi biliyorum, parasız hiçbir şey olmuyor.
Satış gününden önce bi motor alıp ona geçirme oluyorsa en kötü öyle yaparım dursun kenarda Türkiyeye dönünce lazım olursa kullanırım