GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuruş ödemem daha ya elinde tutan nasıl tutuyor araçsız olacak FB ve BJK plaka tutanları biliyorum..
Araçsız şahıs olarak tutamaz genellikle bu tarz plakalar zaten muamelecilerin elinde, tutacaksa da demin bahsettiğin gibi 20-30 bin liralık bir hurda alıp onun üzerinde tutuyorlar
Tabi içeriden çok kuvvetli bağlantın olursa iş değişir biliyorsun zaten devlette işleyişi ama buraya konu açtığına göre olmadığını varsayıyorum.
Ben sürekli plakamı tuttuğum için sistemin işleyişini iyi biliyorum, parasız hiçbir şey olmuyor.