ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O şekilde 2 kere daha plaka ücreti ödemen gerekiyor yani 20 ise aracına aktarana kadar 40 olacak
Kuruş ödemem daha ya elinde tutan nasıl tutuyor araçsız olacak FB ve BJK plaka tutanları biliyorum..