Çekim olarak Türkcellin altyapısını kullanıyor. Sadece bazı bankaların sms'leri gelmiyor ama o sorunu da her geçen gün çözüyorlar. Bir de iPhone'lerde imessenger kullanılmıyor sanırım
Diğer şekilde Turkcell diyorsun her konuda güzelmiş birde özel hat alabiliyor muyuz bunu nasıl yapabiliriz hocam alıp kenarda dursun diyorum bir hat