Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu netgsm Turkcell gibi dimi çekimi olsun İnternet olsun birebir aynısı dimi tarifem biterse geçiş yaparım onu
Çekim olarak Türkcellin altyapısını kullanıyor. Sadece bazı bankaların sms'leri gelmiyor ama o sorunu da her geçen gün çözüyorlar. Bir de iPhone'lerde imessenger kullanılmıyor sanırım