Hocam bu netgsm Turkcell gibi dimi çekimi olsun İnternet olsun birebir aynısı dimi tarifem biterse geçiş yaparım onu
Çekim olarak Türkcellin altyapısını kullanıyor. Sadece bazı bankaların sms'leri gelmiyor ama o sorunu da her geçen gün çözüyorlar. Bir de iPhone'lerde imessenger kullanılmıyor sanırım