DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki hattım var.

Türk Telekom: 40GB, 2000DK, 250 SMS --> 230 TL
NETGSM (Turkcell): 15GB, 500DK, 50 SMS --> 120 TL

İkisi de faturalı. İkisinden de memnunum.
Hocam bu netgsm Turkcell gibi dimi çekimi olsun İnternet olsun birebir aynısı dimi tarifem biterse geçiş yaparım onu