İki hattım var.
Türk Telekom: 40GB, 2000DK, 250 SMS --> 230 TL
NETGSM (Turkcell): 15GB, 500DK, 50 SMS --> 120 TL
İkisi de faturalı. İkisinden de memnunum.
Hocam bu netgsm Turkcell gibi dimi çekimi olsun İnternet olsun birebir aynısı dimi tarifem biterse geçiş yaparım onu