Herkesin kendi profilini oluşturup yazması bence daha güzel Yani isteğe bağlı değilde üyenin profil açması daha iyi olur. Ben şahsen kendi yazdıklarımda ad soyad görünmesini isterim.
Projenizde başarılar dilerim.
Başlangıç olarak üyelik sistemini aktifleştirmedik, ilerleyen süreçte üyelik sistemine geçip üyelerin kendi şiirlerini ekleyebilmelerine izin vereceğiz.
Güzel öneriniz için teşekkür ederim.