Herkesin kendi profilini oluşturup yazması bence daha güzel Yani isteğe bağlı değilde üyenin profil açması daha iyi olur. Ben şahsen kendi yazdıklarımda ad soyad görünmesini isterim.

Projenizde başarılar dilerim.