videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daireler Istanbul da 250 bine 500 bine 1 milyona satılırken de yıllar önce böyle hesaplar yapılır alınmaz denirdi.

O daireler şimdi en az 10 katı değerlendi
Arkadaş şu anda aldığı dairesinin son kredilerini ödüyor 3.500 tl .

Hem yıllarca kira vermedi hem daire sahibi oldu

o yıllarda da daire fiyatına göre alınmaz daire diyenler çoktu
10 katı değerinde kime göre, neye göre!? Sahibinden vb. ilan sitelerine göre mi, yoksa gerçek piyasaya göre mi? Herkes bir malının kıymetli olmasını ister. Bugün yaşadığım sitede daire fiyatları 5-6M 2 yıldır satılık bekliyor, en son kiracı arıyordu :/

1.250.000 TL şu anki ekonomide daireye yatırmak en mantıksız hareket olur, ama biraz birikim vardır, kendim evim olsun diye almak orası bireyin kendi tercihi.

Kredi ile durum ortada zaten: https://www.hangikredi.com/kredi/kon...0&maturity=120

Zaten satış konusunda sıkıntı olmasa bu paraya bu daireyi r10'a koymazlar