valla ben eve sineklik taktıracağım başka çaresi yok evi havalandırmak için mecbur camları açıyoruz perdeleri çekiyoruz üşüşüyorlar içeri perde arkalarında saklanıyorlar gece ortaya çıkıyor kaç gece uyumadım sinek ilacı alıp sıkıyorum bir gün rahatım ertesi gün yine aynı