yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum kısmından bahsetmiştim, marketten bir şey almak Monero da işin içindeyse zaten scam diye bağırıyor. İşlem günlükleri private olduğundan karşıdaki rahatça işin içinden çıkabiliyor borsa kullanmadıkça.
şu an maalesef bazı telegram kanalları dahil esc var deyip xmr kullanıyorlar. hepsi patlayacak belli ki