Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz doğru fakat dediğiniz de farklı bir konu. Nedense o tarz anlayanlar çok oldu. Ben diyorum ki gelecekte insanlar daha yalnızlaşacak, depresyonlar vs artacak diye düşünüyorum. Bu tarz olaylar sebebiyle güvensizlik hakim olacak ki inşallah olmaz.
Aslında ucu biraz oraya çıktığı için böyle genelleme yapmak istedim. Yorumum sizden bağımsızdır. Şuan dediğiniz konuya da katılıyorum. Şuan bile bu dediğinizin altyapısı oldu gibi. Gerek ekonomik gerek çıkar ilişkileri insanları yalnızlaştırmaya başladı. Komşuluk ilişkilerinin bitmesi , tahammül seviyesinin azalması maalesef şuan akraba ilişkilerini bile durma noktasına getirdi. Aslında biz beraberken güzeliz.