Merhabalar malum piyasa ve çalışanlar çok büyük bir kitle, girecek insan baya bir çok var, Go veya diğer firmalarda çalışanlar tavsiyelerini verirse güzel bir bilgi alışverişi olur diye düşünüyorum, hem ben, hemde merakı olan kişiler yararlanır.