ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında toplumumuzun yapısında bu hep var. Bugün Müge anlıyı izlediğinizde ve kırsal bölgelerde yapılanları gördüğümüzde anlıyoruz. Toplumun ahlaki değerlerini bastırarak değil özgürleştirerek koruyabiliriz. Her genç hata yapar fakat hata hatayla kapanmaz. Ve şöyle de bir gerçek var bizim doğrumuz başkasının yanlışı ve başkasının yanlışı bizim doğrumuz olabilir. Çevremizin bize dayattığı ahlak-inanç gibi hassas konular bir başkasının daha rahat olduğu konular olabilir. Kimseyi yadırgamayalım önce kendimiz için hassasiyetlerimizi koruyalım. Bize 6 gözüken başkasına 9 gözükebilir.
Dediğiniz doğru fakat dediğiniz de farklı bir konu. Nedense o tarz anlayanlar çok oldu. Ben diyorum ki gelecekte insanlar daha yalnızlaşacak, depresyonlar vs artacak diye düşünüyorum. Bu tarz olaylar sebebiyle güvensizlik hakim olacak ki inşallah olmaz.