Aslında toplumumuzun yapısında bu hep var. Bugün Müge anlıyı izlediğinizde ve kırsal bölgelerde yapılanları gördüğümüzde anlıyoruz. Toplumun ahlaki değerlerini bastırarak değil özgürleştirerek koruyabiliriz. Her genç hata yapar fakat hata hatayla kapanmaz. Ve şöyle de bir gerçek var bizim doğrumuz başkasının yanlışı ve başkasının yanlışı bizim doğrumuz olabilir. Çevremizin bize dayattığı ahlak-inanç gibi hassas konular bir başkasının daha rahat olduğu konular olabilir. Kimseyi yadırgamayalım önce kendimiz için hassasiyetlerimizi koruyalım. Bize 6 gözüken başkasına 9 gözükebilir.