90lı yıllarda normal arkadaş olarak konuşmak tanışmak bile çok zordu. Tabii şehirlere kültürlere göre değişir. Ancak çok belirgin bir değişim var.
Sanat medya ve popüler kültür yoluyla utanma gibi duygular iptal edildi. Toplumda yaşanan değişime bakınca çok ciddi bir.çöküş olduğu açıkça görülüyor.


Şimdilerde yaşanan aşk adı altındaki ilişkiler hayvanlardan bile aşağı...