Konu
R10 a girişte sorun yaşayan var mı?
04-05-2024, 14:59:34
#1
Misafir
Son 3-4 gündür yaşıyorum başka yaşayan var mı merak ettim.. ya siyah ekran çıkıyor ya da şu şekilde kalıyor;