Umar80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geliver öneririm halihazırda kullanıyorum
Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geliver io
Kargonomi
gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geliver
Bir fatura

Çok teşekkürler, ben de geliver kullanmaya başlayacağım. Kargo şubeleri bazen hiç ölçmeden fazla fazla yazıyor desileri, bunun önüne geçmek için ne yapabiliriz? Bazı satıcıların etiketlerin üstüne desileri yazdıklarını gördüm.