Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ben bi tik yanlis anlamisim konuyu ) simdi mesajini tekrar okuyunca farkettim
neyse benim mesaj kalsin hocam, mini tecrubeler iceriyor. saygilar :F
Daannn O önyargı sizi de vurdu Bence ufaktan yazınızı editleyin hocam.
Biri de şimdi gaza gelir ona da açıklamayalım diye çeviri yapayım alt kısma
Saygımız karşılıklı.

Şu mana çıkıyor aslında. Gelecek 10-15 yılda ben genel olarak insanların bu tarz olaylarının kamuoyunu meşgul etmesi sebebiyle kimseye güvenmeyip yalnızlaşacağını, depresyonların ve intiharların artacağını düşünüyorum