evet ben bi tik yanlis anlamisim konuyu

) simdi mesajini tekrar okuyunca farkettim

neyse benim mesaj kalsin hocam, mini tecrubeler iceriyor. saygilar :F
Daannn O önyargı sizi de vurdu
Bence ufaktan yazınızı editleyin hocam.
Biri de şimdi gaza gelir ona da açıklamayalım diye çeviri yapayım alt kısma

Saygımız karşılıklı.
Şu mana çıkıyor aslında. Gelecek 10-15 yılda ben genel olarak insanların bu tarz olaylarının kamuoyunu meşgul etmesi sebebiyle kimseye güvenmeyip yalnızlaşacağını, depresyonların ve intiharların artacağını düşünüyorum