Gelecekle alakalı düşünürken cidden merak ettim, günümüzde şu kız benim şu oğlan benim diye sanki nefes alır gibi farklı farklı insanlarla takılanlar 30lu 40lı yaşlarda nasıl olur sizce?
Kınamak için demiyorum, Allah herkese kalbine göre versin ama benim aklımda hep depresif ,evde tek yaşayan biri olarak canlanıyor. Acaba olgunlaşmış geçmişindeki hataları yapmayan biri de çıkabilir diyorum ama nedense geri ihtimal veremiyorum. Çünkü dışarı çıkıp bir çevreme baktığımda düzgün eşine sadık bir baba veya anne profilini çoğu kişide göremiyorum. Acaba ben mi biraz ön yargılıyım yoksa hayatın gerçeklerini mi görüyorum bilemedim.