hocam PLA termal stabilitesi en iyi olan malzemelerden birisidir pla ile basabilirsiniz. Normalde legolar ABS den yapilir ama PLA da is görür. bana soracak olacaksaniz bunlari fdm yazicilar yerine recine yazicilarda basmaniz ve boyamaniz. Iyi bir makina ile mikroskobik boyutta detay alabilrisiniz
Reçine baskı daha uygun olduğunu söylediler, evet. Bu baskılar alındıktan sonra UV lazer yazıcı ile üzerlerine baskı yapılacak. Sizce zarar verir mi?