hocam PLA termal stabilitesi en iyi olan malzemelerden birisidir pla ile basabilirsiniz. Normalde legolar ABS den yapilir ama PLA da is görür. bana soracak olacaksaniz bunlari fdm yazicilar yerine recine yazicilarda basmaniz ve boyamaniz. Iyi bir makina ile mikroskobik boyutta detay alabilrisiniz