Sev, sevme benim de çok yanlış bulduğum göçmen politikası içerisindeyiz. Ama burada doğan çocuklar sadece çocuktur, çocuk çocuktur başka hiçbir şey değildir. O doğan çocuklar 6-7 yaşlarına gelince Türkiye'deki okullara gidiyor buranın kültürünü öğreniyor ve yavaş yavaşta kültürümüze uyum sağlayacaklar. Şu an olan nesil 1. nesil onların kültürümüze alışması çok zor ama 2. ve 3. nesil öyle değil çok daha kolay uyum sağlarlar hele 4. nesil neredeyse %100 şekilde uyum sağlarlar.
Böyle bir insani anlayışı da, ekonomi anlayışı da, göçmen politikası da yok. O sağlıkta harcanan para her türlü harcanacak. Kayıt dışı evlilik ilerisi için çok daha kötü. Bir doğum masrafına çok daha önemli şeylerden feragat ediyoruz sizin düşüncelerinize göre.
Devlette otoritesini koysun o zaman kayıt dışı evlilikler için

Belediye kararını almış. O halkın vergileri ile sığınmacıların çocuklarına bakılmasın bi zahmet.
Videoda da dediği gibi: "
Benim çocuklarım muhtaçken dışarıya yardım edemezsiniz."
https://twitter.com/i/status/1775996262791135582