Adsl/Vdsl 'de zaten yerin altındaki bakır kablolar tt'ye ait olduğundan tüm operatörler oradan port kiralıyor. fiber tarafında ise size anlattıkları gibi binaya fiber hat direkt çekiliyor oradan evinize cam kablo ile geliyor, jpon ünitesi ile dönüştürülüp modeme veriliyor. Apartman yöneticisiyken binaya çektirmiştim adamlar kaliteli işçilik, güzel hizmet sunuyorlar, 5/6 yıl oldu halen kullanıyorum