selamlar birleşik krallıkta kayıtlı şirketimiz var.
stripe için başvurmuştum ödeme alabiliyorum görünürde.
fakat fotoğraftaki gibi bir yazı var. stripe desteğe yazdım dönüş gelmedi hala. bu süreç zarfında link ile müşterilerimden ödeme alsam sorun olur mu sizce?