Her şeyi birbirinden ayırarak tek tek cevap vereyim.
1 alacağınız makine her ne olursa olsun mutlaka "görüntü çekmek için" dizayn edilmiş olsun.
Aksi halde mutlaka ısınma, görüntüyü kaydedememe, pil şişmesi gibi sorunları birlikte getirecektir.
2 Sesi iyi alsın ?
bunu dışarıdan bir yaka mikrofonu yada türevi bir şey ile almanızı öneririm.
Örnek makine ile görüntü aldığı kişi yada kişilerin uzaklığı 30cm den daha uzak ise alacağı şey "ortam gürültüsü ve karşıdaki konuşan kişilerin mırıltıları" olur.
Özelilkle 2-4 saat küçük bir zaman dilimi gibi gelse de yukarıda yazdığım her iki şey de bu süreçlerde ısınma göstermemesi için doğru seçilmesi gerekir.
Aksi halde ne olur ?
muşamba gibi görünen suratlar, hırıltılı ve kötü sesler, ve izlenemez dinlenemez kalitede bir iş ile uğraşmak zorunda kalırsınız.
Merhaba,
Tripod üzerinde sabit kalacak şekilde uygun maliyetli bir kamera arıyorum.
Ortalama gün içerisinde 2 ila 4 saat arası bir çekim yapacak. Görüntüler sosyal medyada paylaşılacak, sesi iyi alsın ve SM ortamında paylaşılacak kalitede olsun görüntüsü kafi.
Aşırı bütçem yok bunun için. İkinci el alabileceğim 5 - 10k arası bir tavsiye var mı?