bende bundan var
https://www.hepsiburada.com/dji-osmo...za=OyuncakHobi
çok memnundum fakat 2 - 3 adet yedek pil almak lazım ve devamlı ısınma sorunu yaşıyodum.
daha yeni model ne çıktı bilmiyorum
youtube dan deneme videoları izle derim + larını - lerini daha iyi anlarsın