Liveria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde bu sene sınava girecektim ancak giremedim o yüzden kaçırdım ta seneye kaldı :/
öğrenciliginiz önlisansta aktifmi , aktif ise okulu bitirme 1 sene kazandırır oda borcunu bitirmene yardımcı olur
pasif ise aktif etmeyi deneyiniz askerlik şubesini arayıp bu konuda bilgi alınız net cevabı onlar verebilir.
ama ben olsam borcu bitirmeye calısırım bu devirde faizidir felan artık cok sıkıntı gibi