ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoklama kacagı değilseniz eğer bi önlisans acıktan tecil hakkınızı kullanamıyormusunz lise mezunusuz ve bir üstünü okudugunuz içiin tecil hakkınız olması gerekiyordu

Normalde bu sene sınava girecektim ancak giremedim o yüzden kaçırdım ta seneye kaldı :/