yoklama kacagı değilseniz eğer bi önlisans acıktan tecil hakkınızı kullanamıyormusunz lise mezunusuz ve bir üstünü okudugunuz içiin tecil hakkınız olması gerekiyordu
Normalde bu sene sınava girecektim ancak giremedim o yüzden kaçırdım ta seneye kaldı :/