herkese merhaba,
Benim bir sorum var ve kararsızım bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var r10 halkı.
Yaş 27 bazı ailevi nedenlerden dolayı askerliğim çok ertelenmek zorunda kaldı. Haliyle bende askere bu yil sonunda 31 Aralık 2024'de gideceğim.
Ancak şu anda 2 işte çalışıyorum ve ayda ortalama 26 bin TL üzeri gelir elde ediyorum. Ayrıca sosyal medya hesapları kasmaya çalışıyorum.
Diğer tarafta ise 80 bin TL icralık borcum var banka kredi olayları nedeniyle
Şimdi askelige bedelli gitmek istiyorum. Çünkü eğer gitmezsen her iki işimi de kaybedeceğim.
Sorum şu banka borcunu ödesem 4-5 ay içinde sizce bana kredi çıkar mı?
2- her şeyi eş gecip bedellli parasini biriktirmek ne kadar doğru olur? Maaş haczi durumum olacak ama aile destegim olmadığı için bu geliyor.
Lütfen bana askerliğe bedelli gidebilmem için makul bir yol önerir misiniz? Teşekkür ederim
Not lise mezunuyum önlisans okuyorum açıktan