Konuya bakınca aslında bu konuda şanslı olduğumu farkettim. Çok şükür hem kız arkadaşım, hem ailem, hem en yakın 3-4 arkadaşım parasız dönemlerimde en ufak bir olumsuzluk hissettirmediler bana aksine mental olarak çökmeden, ufak tefek yeniden bir şeylere başlayıp yaşamaya devam edebilmeme destek oldular. Ben hayatın bittiğini, bir daha hiç bir şeyin çok güzel olmayacağına inanıyordum ama onlar bana inanıyordu.
Sonuç olarak hala çok paralı bir erkek sayılmam ama biraz topladım ve son gaz çabalamaya devam ediyorum. Parasız dönemimde yanımda olan tüm sevdiklerime hak ettikleri yaşamı vermek tek hedef. Umarım başarırız