sen %25 ten bir kuruş fazla verme.kanun senden yana.şimdi 13 verdin temmuzda %25 süresi bitiyor öteki sene sana 25-30 bin lira yıllık demeyeceği ne malum.belki daha fazlasını isteyecek %25 yap öteki sene çıkarsın seni çok çok. en azından o aradaki vereceğin fazladan paralar seneye nakliye ve taşınma paran olur.

iyi düşün 13 verirsen seneye bu adam sana 30 diyebilir.yerinde olsam %25 ten fazla vermem seneye belki yasal %35 %40 yapılır.öyle devam edersin. her önüne gelen ev sahibine boyun eğerse çok kiracı zarar görür.