kötü niyetli biriysen 2 sene daha oturabilirsin dava süresi içinde bunun bilirkişi kira tespit bedeli, istinafı temziyi derken, ama süreçi çok iyi takip etmen lazım temmuzdan sonra 1 kuruş eksik bile yatırsan sana tedritli dosya açar hem hemen tahliyeni hem yasal tüm faizlerini ister iddaasını ispatlayarak. üste avukat masrafları vs bi ton katara, en iyisi orta yolu bulmak 15 mi istiyor 12ye zorla vermiyorsa ver depozitomu taşınma masrafımı çıkıyorum dersin. dava sonunda finalde her türlü çıkıyorsun nasılsa, hemde resmi borçlu olarak, geneldede avukatlar alacağının peşine düşmek için ilk iş maaş icrası koyuyorlar. bi ömür torununun torununa sirayet edecek kadar faizli borç birikiyor. artık ev sahipleride bu sürecin çözümünü buldu, evi kendim kullanıcam diye sana ihtar çekiyor mecbur boşaltıyorsun normalde dava ile 2 senelik sürecek süreç sözleşme bitimine 1 ay kala ihtar edilip fehis ediliyor, yeni kiracıya ödeyemeyeceği miktarda senet imzalatılıyor, üstüne tahliye taahütlü sözleşme yapılıyor elden ödeniyor herşey bitti gitti. 1 ayda sokakta kalıyorsun, ev sahibide kazanmaya devam ediyor, tembih ediliyor yeni kiracıya denetim gelirse "şu şahıs oturur biz misafiriyiz akrabasıyız" denilecek diye, konu kapanır. bu yüzde 25 olayı hiç olmayacaktı bu kadar arz talep patlamayacaktı.