anne ve babaya bağlı bu iş.babası işe girmediği için döven,çalıştığı paralara el koyan babalar var; ve sonra bir tartışmadan evden kovuyor çocuğunu.24 yıldır sokakta yatıp kalkan bir abiyle tanıştım.öyle hikayeler anlattıki aileme şükretttim. parasız insanı evet sadece anne ve babası sever. azda olsa sevmeyen anne çıkar ama sevmeyen baba anneden kat kat daha fazla