Konuda iki kadın, bir erkek var. Ama yine erkek tarafı üzgün...

Bana saçma geldi.

Kendinizi açıklama imkanı bulduysanız durumu anlatmalıydınız. Direkt engel, alaya alma vs. varsa zaten iyisi olmuş.

Çocuk gibi yan yana gelip telefon vermek nedir? Böyle ayar vermek istiyorsan yüz yüze yaparsın. Erkek aldatmışsa o zaman kötü bir durumda kalır. Kızlar olayı makara olarak değerlendirmiş.

Sizin onları düşündüğünüz kadar onlar sizi düşünmüyor. Yeni biriyle tanışın. Çivi çiviyi söker.