Faryal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her sektörde yaşanıyor maalesef ki. alım gücü düştü insanlar risk almaktan korkar oldu güvenli liman dolar bile riskli görülüyor insanlara en kötü %20 kazandıran birçok insana ek gelir olan halka arzlar bile riskli olmaya başladı. herkes indirimlerle marketlere uğruyor. dijital dünyada ise durum daha vahim. 14-15 yaşında çocukların girişi arttı hırsızlıklar çoğaldı kaliteli iş yapan insanlar değer görmemeye başladı herkes işin kolayını bulmaya çalışıyor. ürünler değersizleşti. daha çook etken var ve maalesef ki artık ürünümü nasıl satarımdan çok nasıl yeni alan açabilirim düşüncesine geçmek zorundayız
Çok doğru hocam burada tüm akış durmuş gibi zaten taban fiyatlar düşük ona rağmen daha düşük paralara işler yapan kişiler var ve iyisine kötüsüne bakmadan insanların tercihi oluyor.