Artık Çok Sıkıcı Hal Almaya Başladı Instagram Her Getirdiği Güncellemede Bir Açık Veriyor Eskiden Formlar İle Kapatılıyordu Hesaplar Artık Yeni Yeni Şeyler (imp) gibi.
Elimde Bazı Formlar Ve Yöntemler Var Forumdaki Kişilerin Yararlanmasını İstiyorum Ve Herhangi Bir Ücret İstemiyorum.
Her Hesabi Açamıyorum Sadece Bazı Şikayetler.
Telegram
Merhaba
Karşılıksız paylaşımlar güzeldir. Forumun dayanışma sembolüdür.
Konunuza yazarak paylaşır mısınız lütfen.