Ortaokul zamanında yeni yeni cep telefonları çıkmıştı. Telsim Pratik Hat ve A1018 ile dakika bazlı telefon görüşmesi yaptırıyordum. Yatılı okul olması, Öğrencilerin okul dışına çıkmasının yasak olması ve yurtta kantin olmaması sebebiyle de akşamları dışardaki tanıdıklarım üzerinden TANG ve Halley getirtip satardım Güzel günlerdi. Tek sorun kazandığım kadar harcamamdı. Yoksa ohoooo

İnternet dünyasında ilk kazancım ise 2008 yılında parça kontör sitesi açarak girmiştim. kontorlazim.com 1-2 yıl devam ettik sonra sattık gitti siteyi.
https://web.archive.org/web/20080411...m:80/index.php