Merhaba arkadaşlar bir inşaat firmasının muhasebe bürosunda çalışmaktayım.
Şirket bazı bilgisayarları yenilemek istemekte, bize kendi aramızda kurabileceğimiz bir sunucu önerisinde bululabilirmisiniz, temel amacımız toplam 6 bilgisayarı bir bilgisayardan veri çekecek şekilde kurmak, hali hazırda bu işi masaüstü bilgisayar ile yapıyoruz, bir ana makinamız var diğerleri paylaşımdan veri alıyor.
İş istasyonu kursak faydalı olurmu maliyeti ne olur sağlıklı olurmu bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.